Subject: FW: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine IP4436
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 10:42:12 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/25251-16

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun <[email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 10:40 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele korrigeeritud projekti.

Link on siin, kust saab alla laadida:

https://www.dropbox.com/scl/fi/drsicq1ckc8zpgbpxloc3/Projekt_IP4436.asice?
rlkey=ck4fmlovrcg98gqdkmq1r5a0k
<https://www.dropbox.com/scl/fi/drsicq1ckc8zpgbpxloc3/Projekt_IP4436.asice
?rlkey=ck4fmlovrcg98gqdkmq1r5a0k&st=ak56eecf&dl=0> &st=ak56eecf&dl=0

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 14, 2024 5:09 PM
To: Hardo Aun <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Palume lahendada ikkagi vastavalt varasematele põhimõtetele, et
perspektiivsete ühendusteede, kogujateede ning kergliiklusteede all
sügavuseks 2,2m ning kaitsetoru tugevusega 1250N ja kinnisel meetodil
kogujateede ning ühendusteede all. Palume korrigeerida lahendust
vastavalt.

*	Lisaks palume kontrollida pdf asendiplaane ja ristmevälja
jooniseid, tundub et teostatud muudatused ei kajastu pdf failides.

*	Oleme Tiit Harjakuga arutanud ning palume nihutada antud projekti
raames olemasolev mast perspektiivse kergliiklusteega kattuvalt alalt
eemale ca 4-6m liini telge mööda. Selleks tuleb ilmselt arvestada ka
kõrgema mastiga, et ristumisel riigiteega nr 8 oleks õhuliinidel tagatud
gabariit 7 m (paljasjuhtmete korral + Del väärtus). Juurde tuleks lisada
riigiteega nr 8 ja õhuliinide ristumise kohta vastav joonis.

*	Puurimismeetodi osas palume korrigeerida ka pdf faili
(P19177_IP4436_asendiplaan_V2_bind-EL-01-11.pdf) vastavalt varasematele
märkustele.

*	Palume kontrollida IKÕ plaane

Kinnistu 72701:002:0567 IKÕ plaanil lk 8 kajastub kõrval kinnistu IKÕ ala.
Palume korrigeerida.

IKÕ plaanil kinnistul 19801:001:2396 palume kontrollida IKÕ ala ulatust
kohati on kontuur IKÕ ala piiril.

Palume edastada materjalid, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, November 1, 2024 6:20 PM
To: 'Hardo Aun' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu
parendamine IP4436

Tere

Oleme esitatud materjalid üle vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada.

*	Selgunud on, et antud Transpordiameti poolt kooskõlastatud
projekti LR8427 osa ei ole tegelikult antud 10kV puitmastiga kajastatud
piirkond. Samuti lisame juurde, et projekteeritud masti asukoht riigitee
11186 suhtes ei vasta nõuetele (kaugus teest pole piisav, vaba ruumi nõue,
tee äärest min 4m) ning paiknemine perspektiivse kogujatee ning
kergliiklustee suhtes. Lisaks on jäänud märkamata, et sügavused
perspektiivse kogujatee all pole piisav.

Seega palume lahendada antud ühendus ning antud kaablite/mastide
paiknemine selliselt, mis arvestab perspektiivsete kogujateedega ning
kergliiklusteedega (ristumisel sügavus min 2,2m, 1250N).

*	Katete taastamise osa on kajastatud asendiplaanidel osaliselt.
Palume kontrollida ning vastavalt täiendada asendiplaane.

*	Palume riigiteega nr 11410 ristumisel asendiplaanil kajastatu
korrigeerida vastavaks läbilõikega, et teostatakse ühe puurimisega. Hetkel
andmed asendiplaanil erinevad läbilõikest (asendiliselt ja toru jämeduse
osas).

Asendiplaanil 4x160mm ja läbilõikel 4x110mm

*	IKÕ plaanil ja tabelis on POS nr nihkes.

*	IKÕ plaanil palume kontrollida km nr. Ekslikult on ilmselt 20,74,
peaks olema km 19,74 ja 19,15 asemel 19,22. Palume kontrollida ja
parandada.

*	Palume IKÕ plaan koostada ka antud kinnistule projekteeritavate
tehnovõrkude kohta.

Palume edastada materjalid, kas minu e-mailile või
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hardo Aun < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Saturday, October 19, 2024 4:23 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Keila-Tutermaa haja piirkonna keskpingevõrgu parendamine
IP4436

Tere

Saadan kooskõlastamisele korrigeeritud projekti.

*	Täpsustan et kõnnitee taastamine on ette nähtud ühes kohas, vt.
leht EL-13.
*	Tutermaa-Vanamõisa tee L1 kinnistule ei näe mõtet IKÕ-st seada,
kuna seal tuleb uut maakaablit

ainult ca 0,9m ning seal on niigi talumiskoormus peal, kuna tegu ol. 10kV
õhuliiniga.

Projekt allalaetav siit:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/310tiilkfn8igo73682t1/P19177_IP4436_projek
t.asice?rlkey=4bb6smc7vbk1pky0v62xoqvtc&st=kyabir80&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/310tiilkfn8igo73682t1/P19177_IP4436_projekt
.asice?rlkey=4bb6smc7vbk1pky0v62xoqvtc&st=kyabir80&dl=0

Lugupidamisega,

Hardo Aun

Projektijuht-projekteerija (Elekter, Side, Valgustus)

THS Projekt OÜ

Tel: +372 58009470

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.